Producenci
Dlaczego warto stawiać na uniwersalne gadżety reklamowe?
gadżety reklamowe

„Wyróżnij się lub zgiń” – ta stara zasada agresywnego marketingu w ogóle nie traci na aktualności. Jest wręcz punktem wyjścia do planowania strategii promocyjnej z wykorzystaniem materiałów reklamowych. Właściciele marek muszą tutaj pamiętać, aby nie kopiować rozwiązań zastosowanych przez konkurencję, ale znaleźć własne sposoby na zwrócenie uwagi klientów. Nie zawsze oznacza to konieczność inwestowania w super unikalne i oryginalne upominki. W wielu sytuacjach o wiele bezpieczniej będzie postawić na uniwersalne gadżety reklamowe.

czytaj całość »
Metody dystrybucji gadżetów reklamowych, czyli jak trafić z nimi do właściwego klienta?
gadżet reklamowy

Gadżety reklamowe zaczynają działać na korzyść promowanej marki dopiero w momencie, gdy trafią w ręce klientów lub osób, które mogą nimi zostać w przyszłości. Istnieje wiele sposobów na dystrybucję gadżetów i nie wszystkie wymagają od przedstawicieli firmy dużego zaangażowania. Jeśli od dawna chodzi Ci po głowie pomysł zainwestowania w gadżety reklamowe, ale nie bardzo wiesz, gdzie i jak możesz je rozdawać klientom, przeczytaj nasz poradnik. Przygotowaliśmy zestawienie najskuteczniejszych metod dystrybucji.

czytaj całość »
Gadżety reklamowe są skuteczne, ale… nie zawsze warto w nie inwestować
Gadżety reklamowe

Teza zawarta w tytule tego artykułu jest o tyle kontrowersyjna, że pojawia się na stronie firmy żyjącej ze sprzedaży gadżetów reklamowych. W obsłudze klienta zawsze jednak kierujemy się zasadą rzetelnego doradztwa. Dlatego zdradzimy Ci, że bywają sytuacje, gdy naprawdę nie warto inwestować w gadżety reklamowe i to z bardzo konkretnych powodów. Przeczytaj ten poradnik, by uniknąć zupełnie niepotrzebnych kosztów.

czytaj całość »
I jak tu nie wydać za dużo… Metody na obniżenie kosztu gadżetów reklamowych
gadżety reklamowe

Choć gadżety reklamowe należą do najtańszych narzędzi marketingowych (zwłaszcza w relacji ceny do skuteczności), to oczywiście koszt zamówienia nośników może nieźle obciążyć budżet firmy. Tym bardziej warto wiedzieć, że istnieje co najmniej kilka sposobów na odczuwalne obniżenie wydatków związanych z produkcją gadżetów reklamowych. Wykorzystaj je w swoim biznesie, dzięki czemu będziesz mógł lepiej zbilansować budżet lub po prostu zamówić więcej upominków w ramach kwoty, jaką dysponujesz.

czytaj całość »
Imprezy biznesowe, na które warto zabrać gadżety reklamowe
gadżety reklamowe

Nawet jeśli prowadzisz biznes wyłącznie online, to prędzej czy później przyjdzie moment, gdy postanowisz spróbować marketingu bezpośredniego. Drzemie w nim ogromny potencjał – jest sposobem nie tylko na pozyskanie klientów, ale także zbudowanie profesjonalnego wizerunku przedsiębiorstwa i nawiązanie bezcennych kontaktów biznesowych. Wybierając się na taką imprezę musisz być do niej odpowiednio przygotowany. Schludny wygląd to oczywistość, ale potrzebne będą Ci też nośniki elementów identyfikacji wizualnej Twojej marki. Tę funkcję najlepiej spełniają gadżety reklamowe. Sprawdź, gdzie warto się z nimi pokazać.

czytaj całość »
TOP 6 gadżetów reklamowych przydatnych w każdym biurze
gadżety reklamowe

Idealny gadżet reklamowy to taki, który będzie później regularnie użytkowany przez obdarowanego klienta. Znacznie zwiększa to szansę na to, że taka osoba mocno zwiąże się z promowaną marką, a może nawet zostanie jej ambasadorem. Łatwo powiedzieć, ale znacznie trudniej jest znaleźć gadżety, które rzeczywiście odpowiedzą na codzienne potrzeby użytkowników. Nasza rada? Postaw na bezpieczne rozwiązania i zainwestuj w gadżety reklamowe, niezbędne w praktycznie każdym biurze. Oto naszych 6 sprawdzonych propozycji.

czytaj całość »
7 błędów, przez które Twoje gadżety reklamowe będą do niczego
7 błędów, przez które Twoje gadżety reklamowe będą do niczego

Coraz więcej firm inwestuje w artykuły reklamowe i dostrzega potencjał marketingowy w nich drzemiący. Przestały być one kojarzone wyłącznie z dużymi przedsiębiorstwami. Na zainwestowanie w gadżety chętnie decydują się też właściciele małych, rodzinnych biznesów. Ograniczony budżet nie jest tutaj żadną przeszkodą, choć bardzo często skutkuje popełnianiem typowych błędów, przez które cała kampania nie przynosi spodziewanych efektów. Wymieniamy 7 z nich.

czytaj całość »
1000 złotych: czy tyle wystarczy na promocję z wykorzystaniem gadżetów reklamowych?
1000 złotych: czy tyle wystarczy na promocję z wykorzystaniem gadżetów reklamowych?

1000 złotych to dla niektórych śmieszna kwota, ale w Polsce naprawdę mamy mnóstwo firm, które z trudem są w stanie zebrać taki budżet na działania reklamowe. Dysponując zbliżoną kwotą można już pomyśleć np. o skromnej kampanii Google Ads czy zleceniu publikacji kilku artykułów sponsorowanych. My jednak mamy inny pomysł: inwestycję w gadżety reklamowe. Skromny 1000 złotych wystarczy, aby zrobić bardzo dobre wrażenie na klientach i tym samym zwiększyć rozpoznawalność oraz zaufanie do marki. Na jakie materiały reklamowe warto przeznaczyć tę kwotę?

czytaj całość »
Prawdziwe przedmioty to prawdziwy wpływ na klientów
Prawdziwe przedmioty to prawdziwy wpływ na klientów

Aktualnie większość działań firmowych odbywa się w internecie. To tu szuka się klientów, rozmawia z nimi, promuje swoje usługi i produkty. I choć nie ma w tym nic złego, to jednak nie gwarantuje to zdobycia lojalnej grupy odbiorców, która chętnie będzie polecać przedsiębiorstwo wśród swoich znajomych. Brak interakcji w realnym świecie przekłada się na mniejsze zainteresowanie, dlatego też gadżety reklamowe są świetnym sposobem na to, by przełamać ten schemat. Jakie są ich najważniejsze zalety?

czytaj całość »
Najpopularniejsze metody wręczania przedmiotów promocyjnych
Najpopularniejsze metody wręczania przedmiotów promocyjnych

Materiały reklamowe to świetne narzędzie marketingowe, które jest wykorzystywane przez firmy na całym świecie. Pozwalają na szybkie dotarcie do nowych klientów, budowanie lojalności w stałej grupie odbiorców, promowanie nowej oferty czy przekazywanie treści. Jak i kiedy wręczać produkty reklamowe, by czerpać z nich najwięcej korzyści?

czytaj całość »
Jak zaprojektować skuteczne hasło na produkty reklamowe?
gadżety reklamowe

Podczas gdy logo jest wizualną reprezentacją firmy, hasło dodaje jej jeszcze więcej wartości i często jest jedynym elementem na artykułach promocyjnych, które zdradza coś więcej o działalności przedsiębiorstwa. Gadżety reklamowe mają za zadanie zainteresować potencjalnych klientów, dlatego też muszą przekazywać informacje, które będą dla nich intrygujące. Hasło powinno więc być chwytliwe, ale też adekwatne. Jak to uzyskać?

czytaj całość »
Jak wykorzystywać gadżety reklamowe do budowania lojalności u klientów?
Jak wykorzystywać gadżety reklamowe do budowania lojalności u klientów?

Wręczanie artykułów promocyjnych jest jedną z najpopularniejszych technik, dzięki której od dawna osiąga się lojalność klientów. Funkcjonuje to niezależnie od tego, jaki rodzaj działalności się prowadzi – sprawdza się zarówno w przypadku ogromnych korporacji, jak i małych lokalnych przedsiębiorstw. Gadżety reklamowe pomagają stworzyć dobre relacje z nowymi i istniejącymi klientami. Dlaczego?

czytaj całość »
Jak rozdawać gadżety reklamowe podczas targów?
Jak rozdawać gadżety reklamowe podczas targów?

Nie ma wątpliwości, że te spotkania są świetnym miejscem do przyciągnięcia nowych klientów i budowania świadomości marki. Na targach i konferencjach pojawia się przeważnie wiele firm, które również wykorzystują gadżety reklamowe do przyciągania nowych klientów. Dlatego tak bardzo ważne jest, aby wyróżnić się z tłumu podczas takich wydarzeń.

czytaj całość »
Gadżety reklamowe, które się sprawdzają
Gadżety reklamowe

Dla małych firm zainteresowanie swoją marką ma kluczowe znaczenie dla przyszłego sukcesu. Nic w tym dziwnego – skoro klienci nie będą wiedzieć o istnieniu przedsiębiorstwa, to nie będą w nim kupować. Gadżety reklamowe rozdawane na targach, konferencjach i jako prezenty, to skuteczny sposób na budowanie świadomości marki. Na jakie artykuły się zdecydować i jakie z nich sprawdzają się w zależności od okazji?

czytaj całość »
Dlaczego gadżety reklamowe są ważne dla promocji firmy?
Dlaczego gadżety reklamowe są ważne dla promocji firmy?

Nawet w erze cyfrowej przedmioty materialne są nadal kluczowe dla efektywnej promocji i budowania świadomości marki. Właśnie to przeniesienie życia do wirtualnego świata sprawia, że ludzie coraz bardziej doceniają gadżety reklamowe i chętniej z nich korzystają. Dodatkowo te niewielkie upominki niosą ze sobą korzyści, których nie mają inne narzędzia marketingowe.

czytaj całość »
5 strategii, dzięki którym utrzymuje się uwagę klienta
5 strategii, dzięki którym utrzymuje się uwagę klienta

Jeśli po skorzystaniu z oferty klienci są tylko zadowoleni, to znak, że czas zmienić coś w swojej strategii. Powinni się oni czuć docenieni i obsłużeni tak, jakby to od nich zależał los przedsiębiorstwa. Obecnie istnieje na świecie tak ogromna liczba firm, że dotarcie do takiej, która właśnie w ten sposób traktuje swoich klientów, nie stanowi żadnego problemu. Warto więc być o krok przed konkurencją i dbać o odbiorców przy każdej okazji. Oto 5 strategii, które to ułatwią:

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl