Producenci
1000 złotych: czy tyle wystarczy na promocję z wykorzystaniem gadżetów reklamowych?
1000 złotych: czy tyle wystarczy na promocję z wykorzystaniem gadżetów reklamowych?

1000 złotych to dla niektórych śmieszna kwota, ale w Polsce naprawdę mamy mnóstwo firm, które z trudem są w stanie zebrać taki budżet na działania reklamowe. Dysponując zbliżoną kwotą można już pomyśleć np. o skromnej kampanii Google Ads czy zleceniu publikacji kilku artykułów sponsorowanych. My jednak mamy inny pomysł: inwestycję w gadżety reklamowe. Skromny 1000 złotych wystarczy, aby zrobić bardzo dobre wrażenie na klientach i tym samym zwiększyć rozpoznawalność oraz zaufanie do marki. Na jakie materiały reklamowe warto przeznaczyć tę kwotę?

Długopisy reklamowe

To jedna z najbardziej naturalnych propozycji dla firm, które dysponują mocno ograniczonym budżetem na marketing. Długopisy reklamowe należą do najchętniej przyjmowanych gadżetów, na co wpływa przede wszystkim ich funkcjonalność. Ponadto długopisy z nadrukiem dają one ogromne pole do popisu w zakresie realizacji autorskiego projektu graficznego, co pozwala maksymalnie wyróżnić markę na tle konkurencji.

W przypadku firmy, która dysponuje około 1000 złotych, możemy polecić plastikowe długopisy reklamowe z nadrukiem (sitodruk lub tampodruk). Kilkaset sztuk takich gadżetów powinno wystarczyć na niewielką akcję marketingową.

Smycze reklamowe

Tanie, a wciąż bardzo skuteczne gadżety reklamowe, które są w zasięgu ręki nawet małych firm. Smycze reklamowe od zawsze robiły świetne wrażenie na klientach i to się jeszcze długo nie zmieni. Ich niewątpliwą zaletą jest połączenie znakomitej funkcjonalności (do smyczy można przypiąć np. identyfikator czy telefon) oraz wysokiej estetyki. Szeroki pasek pozwala na czytelne umieszczenie elementów identyfikacji wizualnej marki, co oczywiście ma bezpośredni wpływ na skuteczność reklamową nośnika.

Notesy reklamowe

Proste, praktyczne, niedrogie gadżety reklamowe, które muszą znaleźć się w zestawieniu tanich propozycji dla przedsiębiorców dysponujących skromnym budżetem. 1000 złotych w zupełności wystarczy, aby zamówić około 200 efektownych notesów z nadrukiem, np. logo marki.

Szczególnie możemy tutaj polecić notesy ekologiczne, wykonane z biodegradowalnych materiałów. Nie dość, że są tanie, to jeszcze pozwalają marce pozycjonować się jako odpowiedzialna, świadoma potrzeb środowiska naturalnego i tym samym godna zaufania.

Ołówki reklamowe

Oczywisty wybór dla firm, które w ramach bardzo skromnego budżetu chcą zamówić jak największą liczbę gadżetów. Ołówki reklamowe to zdecydowanie najtańsze upominki dla klientów, ale na tym ich zalety wcale się nie kończą. Efektownie oznakowane ołówki spokojnie mogą stanowić ważne narzędzie promocji marki, kolportowane wśród klientów przy okazji np. targów czy zwykłych spotkań biznesowych.

Pendrive

Zaskoczenie? Pendrive reklamowe naprawdę nie są drogie, dlatego warto wziąć je pod uwagę chcąc jak najlepiej wykorzystać dostępny budżet reklamowy. Nośniki USB sprawiają wrażenie znacznie droższych, co już jest sporym atutem. Poza tym są bardzo chętnie przyjmowane przez klientów, a pendrive z nadrukiem znakomicie wpisuje się w kampanię profesjonalizacji wizerunki marki.

Jeśli więc masz około 1000 złotych wolnych środków i nie chcesz ich po prostu przejeść, ale zainwestować w promocję firmy, trudno o lepsze propozycje niż te, które Ci przedstawiliśmy. Jeśli dodatkowo dobrze zaplanujesz dystrybucję gadżetów (koniecznie zajrzyj do naszego poradnika na ten temat), to w krótkim czasie zauważysz wzrost sprzedaży, co pozwoli Ci przeznaczyć jeszcze większe środki na skuteczne działania marketingowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl