Producenci
Co zyskasz dzięki inwestycji w gadżety reklamowe?
Co zyskasz dzięki inwestycji w gadżety reklamowe?

Prowadzone przez lata badania zachowań konsumentów potwierdzają, że przemyślane gadżety firmowe pozostają u klientów przez długi czas i są przez nich używane na co dzień. A co zyskuje firma z rozdawania artykułów reklamowych?

Punkt zaczepienia

Nie wiesz, jak zacząć rozmowę z klientem? Niech pretekstem do nawiązania kontaktu będzie właśnie drobny upominek. Już na samym początku ociepli on Twoją relację z klientem – miły akcent pozostanie w jego pamięci i pomoże Ci później umacniać więź. Gadżet reklamowy może być punktem wyjścia do złożenia oferty czy umówienia następnego spotkania.

Wizytówka firmy

Dobrej jakości gadżet reklamowy jest jedną cegiełką w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Jaki komunikat wysyła taki gadżet? „Nasze produkty (lub usługi) są na tak wysokim poziomie jak ten oto gadżet”. A więc śmiało powiedzieć można, że artykuły reklamowe są próbką tego, co oferuje firma. Z tego względu należy zadbać, by wręczane gadżety reklamowe zarówno dobrze się prezentowały, jak i pełniły swoje funkcje użytkowe.

Firma w pigułce

Skoro doszliśmy już do wniosku, że gadżety promocyjne mogą być wizytówką firmy, warto postarać się, by jak najlepiej również oddawały jej charakter. Wybór artykułów reklamowych powinien być zatem przemyślaną decyzją. Firma świadcząca usługi informatyczne może rozdawać gadżety, które przypadną do gustu miłośnikom sprzętu elektronicznego – np. myszki komputerowe, pendrive’y, powerbanki czy ładowarki bezprzewodowe. Jeśli prowadzisz firmę, która zapewnia atrakcje dzieciom, możesz postawić na upominki skierowane właśnie do najmłodszych – np. pluszaki, bańki mydlane, modne fidget spinnery czy artykuły szkolne. Biura organizujące wyjazdy wakacyjne mogą pomyśleć o gadżetach związanych z podróżowaniem i rekreacją – np. zawieszkach do bagaży, okularach przeciwsłonecznych, frisbee czy dmuchanych piłkach plażowych.

Chodząca reklama

Gadżet wręczony jednej osobie może zostać zauważony przez wielu innych ludzi. Gdy obdarowany klient wyciąga swój gadżet w pracy, w domu, w sklepie, w autobusie – widzą go wszyscy wokół. Dlatego taki przedmiot powinien być funkcjonalny i łatwo przyciągać spojrzenia. Dzięki temu klienci dowiedzą się o istnieniu nowej firmy czy zainteresują się tą już istniejącą – np. wejdą na stronę sklepu internetowego, a od tego już niedaleka droga, by stali się jego nowym klientem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl