Producenci
Gadżety reklamowe, które się sprawdzają
Gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe, które się sprawdzają

Dla małych firm zainteresowanie swoją marką ma kluczowe znaczenie dla przyszłego sukcesu. Nic w tym dziwnego – skoro klienci nie będą wiedzieć o istnieniu przedsiębiorstwa, to nie będą w nim kupować. Gadżety reklamowe rozdawane na targach, konferencjach i jako prezenty, to skuteczny sposób na budowanie świadomości marki. Na jakie artykuły się zdecydować i jakie z nich sprawdzają się w zależności od okazji?

1. Torby i plecaki

Jednym z najpopularniejszych pomysłów na gadżety reklamowe są torby. Mogą to być małe torby na ramię, plecaki lub worki na zakupy wykonane z materiałów z recyklingu. Wspaniałą rzeczą w rozdawaniu markowych toreb jest to, że odbiorca natychmiast staje się chodzącą promocją firmy i to w miejscach, w których przeważnie przebywa dużo ludzi, takich jak:

  • sklepy,
  • uczelnie,
  • deptaki,
  • biura,
  • hipermarkety,
  • placówki lekarskie.

Najważniejszym czynnikiem, który należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu toreb reklamowych, jest ich jakość. Torby i plecaki muszą być trwałe i ładnie się prezentować. Firmy sprzedające swoje produkty stacjonarnie mogą również postawić na ekologiczną alternatywę toreb foliowych i pakować zakupy klienta w papierowe torby z nadrukiem np. logo swojego sklepu.

2. Kubki, szklanki, termosy

Gadżety reklamowe, z których ludzie często korzystają, to także kubki i szklanki. Używanie ich jako upominków korporacyjnych to świetny pomysł, niezależnie od branży i rodzaju działalności biznesowej. Kubki do kawy są idealne, jeśli klientela lub partnerzy pracują w biurze, z kolei termosy i bidony sprawdzą się w firmach bazujących na promowaniu zdrowego stylu życia. Praktycznym i modnym pomysłem na upominek dla klientów od kilku sezonów jest kubek termiczny, reklamowy gadżet na chłodne dni.

3. Długopisy reklamowe

Ten pomysł może wydawać się zbyt prosty, ale jest bardzo skuteczny. Długopisy reklamowe to klasyczny sposób na promowanie firmy, ponieważ ludzie zawsze zwracają uwagę na to, co jest napisane na długopisie. Ogromną zaletą tego rozwiązania jest również przystępność cenowa i szeroki wybór – znajdą tu dla siebie coś zarówno firmy, które stawiają na luksusowe podarunki, jak i nowo powstałe, małe przedsiębiorstwa, które nie mogą przeznaczać ogromnych kwot na gadżety reklamowe.

4. Gadżety techniczne

Pod nazwą gadżetów technicznych skrywa się wiele opcji, takich jak np. obudowana telefon, pendrive, touch pen, podkładka pod mysz. Modnym, praktycznym i dodatkowo ekologicznym rozwiązaniem będzie bambusowy długopis touch pen reklamowy. Potencjalni klienci docenią te upominki promocyjne, ponieważ świadczą one o tym, że firma podąża za trendami, jest nowoczesna i nastawiona na rozwój. Jednak warto tu zwrócić uwagę na to, do jakiej grupy docelowej mają trafić artykuły reklamowe. Każda osoba, niezależnie od wieku i statusu, wykorzysta kubek, długopis i torbę. Z kolei gadżety technologiczne mogą nie sprawdzić się w przypadku osób, które stronią od nowinek i preferują tradycyjne rozwiązania.

5. Smycze reklamowe

Podobnie jak długopisy, smycze również mogą wydawać się zbyt oczywistym wyborem. Jednak od kiedy pojawiły się one w marketingu, to zajmują wysoką pozycję na liście najchętniej kupowanych produktów reklamowych. Smycze można wykorzystywać zarówno w domu, jak i w zakładach pracy. Są niezastąpionym narzędziem, które ułatwia noszenie kluczy czy kart identyfikacyjnych. Ich wielkim plusem jest to, że można na nich nadrukować praktycznie wszystko i to przy zachowaniu wysokiej jakości obrazu. Warto więc zainwestować w smycze z własnym nadrukiem, które staną się niepowtarzalnym gadżetem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl