Producenci
Imprezy biznesowe, na które warto zabrać gadżety reklamowe
gadżety reklamowe

Nawet jeśli prowadzisz biznes wyłącznie online, to prędzej czy później przyjdzie moment, gdy postanowisz spróbować marketingu bezpośredniego. Drzemie w nim ogromny potencjał – jest sposobem nie tylko na pozyskanie klientów, ale także zbudowanie profesjonalnego wizerunku przedsiębiorstwa i nawiązanie bezcennych kontaktów biznesowych. Wybierając się na taką imprezę musisz być do niej odpowiednio przygotowany. Schludny wygląd to oczywistość, ale potrzebne będą Ci też nośniki elementów identyfikacji wizualnej Twojej marki. Tę funkcję najlepiej spełniają gadżety reklamowe. Sprawdź, gdzie warto się z nimi pokazać.

Networking

Spotkania networkingowe są dziś organizowane w praktycznie każdym większym mieście i przyciągają mnóstwo przedsiębiorców, którzy mają dokładnie taki sam cel: chcą pozyskać nowych kontrahentów. Podczas takich spotkań można zrobić świetne wrażenie na „rekinach biznesu”, zainteresować ich swoimi pomysłami czy po prostu zachęcić do zapoznania się z ofertą. Nigdy nie wiadomo, kiedy przyniesie to wymierne korzyści w postaci zleceń.

Pamiętaj jednak, że na spotkaniach networkingowych nie wystarczy być. Niezbędne jest również to, aby dać się zapamiętać. Trudno o lepszy sposób, niż wręczenie innym przedsiębiorcom efektownych gadżetów reklamowych z logo Twojej marki. Mogą to być nawet drobiazgi, jak długopisy czy notesy reklamowe. To niewielka inwestycja w wielką szansę na rozwój działalności.

Targi

Wybierasz się na targi branżowe? Jeśli jesteś jednym z wystawców, to chyba sam zdajesz sobie sprawę z tego, że na atrakcyjność i popularność Twojego stoiska ogromny wpływ będą mieć gadżety reklamowe. Nie jest wielką tajemnicą, że gros osób odwiedza targi w celu zdobycia fajnych upominków. Nie traktuj tego jednak w kategoriach straty. Być może w tym gronie znajdą się Twoi przyszli klienci, przed którymi warto się dobrze zaprezentować.

Co ciekawe, gadżety reklamowe warto zabrać na targi także wtedy, gdy nie jesteś wystawcą, ale zwykłym gościem. Oczywiście, że nie powinieneś ich nachalnie kolportować (mogłoby się to nie spodobać organizatorowi imprezy), ale nic nie stoi na przeszkodzie, abyś rozdawał je przedstawicielom firm, z którymi chciałbyś nawiązać współpracę biznesową.

Szkolenie

Jeśli zamieszasz wziąć udział w jakimś szkoleniu, którego tematyka ma ścisły związek z Twoją działalnością, to nie zapomnij, że na tej samej sali znajdą się też inni przedsiębiorcy. Każdy z nich będzie miał przy sobie wizytówki, bo takie szkolenie jest świetną okazją do nawiązania kontaktów handlowych. Ty możesz pójść o krok dalej.

Wręczając innym uczestnikom szkolenia gadżety promocyjne – np. breloki reklamowe czy smycze z nadrukiem – na pewno dasz się zapamiętać. Zaprezentujesz swoją markę z bardzo profesjonalnej strony, co w niedalekiej przyszłości może przynieść konkretne efekty.

Konferencja branżowa

Udział w takiej konferencji może przynieść Twojej marce wymierne korzyści wizerunkowe. Spotkasz tam ludzi, których firmy potencjalnie mogą być Twoimi zleceniodawcami. Aż prosi się więc, by podarować im jakieś atrakcyjne gadżety reklamowe, dobrze prezentujące informacje na temat Twojej marki i dające do zrozumienia, że reprezentujesz biznes godny zaufania, budowany na profesjonalizmie.

Każda z wymienionych imprez biznesowych jest wręcz naturalnym polem do promowania swojej marki, a nic nie robi tego lepiej niż właśnie gadżety reklamowe. Szczególnie, gdy weźmiemy pod uwagę, że możesz w nie zainwestować nawet mając bardzo ograniczone zasoby finansowe. Przy okazji zajrzyj do naszego artykułu, w którym podpowiadamy, jak z głową wykorzystać zaledwie 1000 złotych budżetu marketingowego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl