Producenci
Jak wybrać gadżet idealny? 3 wskazówki
Jak wybrać gadżet idealny? 3 wskazówki

W Promoteca.pl mamy niezwykle bogatą ofertę gadżetów reklamowych. Wielu naszych klientów zadaje sobie pytanie: które gadżety kupić, by pieniądze przeznaczone na promocję zostały jak najlepiej wykorzystane?

Oto kilka wskazówek, dzięki którym wybierzesz najodpowiedniejsze dla Twojej firmy gadżety promocyjne:

Nawiązanie do działalności firmy

Gadżet promocyjny to wizytówka firmy. Aby był efektywnym nośnikiem reklamy, dobrze, żeby łączył się z charakterem firmy, którą reprezentuje. Za przykład może posłużyć biuro podróży – swoim klientom mogłoby rozdawać akcesoria podróżne, np. okulary przeciwsłoneczne.

W tym miejscu warto wspomnieć także o jakości. Skoro gadżety mają reprezentować Twoją firmę, być pierwszym, z czym stykają się obecni i potencjalni klienci, muszą być wykonane z porządnych materiałów i z należytą starannością. Dobrej jakości gadżet promocyjny niesie przekaz „jestem dobrej jakości, tak jak produkty/usługi tej firmy”.

Czego potrzebują Twoi klienci?

Gadżet, który zamierzasz wręczać swoim klientom powinien być przede wszystkim praktyczny. Jaki pożytek będzie z przedmiotu, który na starcie trafi do szuflady i prawdopodobnie nigdy nie zostanie z niej wyciągnięty? Gadżety reklamowe muszą mieć w sobie cechy, dzięki którym będą często i chętnie używane. Wspomniane cechy uwarunkowane są odbiorcą – jego stylem życia, wykonywanym zawodem, posiadanym hobby itp. Inne potrzeby i oczekiwania względem gadżetu promocyjnego będzie miał człowiek biznesu, a inne – pasjonat DIY. Przed wybraniem gadżetu promocyjnego, postaraj się przeanalizować profil swoich odbiorców. Odpowiedz sobie na pytania: Czym mój odbiorca zajmuje się na co dzień? Co ułatwi/uatrakcyjni mu codzienne funkcjonowanie? Jeśli masz zamiar obdarowywać biznesmenów, rozważ eleganckie kalendarze czy notesy z subtelnie wkomponowanym logotypem. Taki prezent będzie zabierany na każde spotkanie i pomoże właścicielowi prowadzić zorganizowane życie.

Ustal cel

Jakie zadania ma spełniać Twój gadżet? Czy ma być bardziej przedmiotem użytkowym, czy nośnikiem reklamy? Jedno nie wyklucza drugiego, ale inne gadżety powinni dostać Twoi klienci, a inne – pracownicy. Gadżety dla pracowników Twojej firmy to narzędzia pracy, które powinny być dobrze zaprojektowane – tzn. utrzymane w designie charakterystycznym dla marki, opatrzone jej logotypem. Natomiast w przypadku upominków dla klientów, logo Twojej firmy nie jest najważniejsze. Nie oznacza to, że ma go nie być w ogóle, ale zdecydowanie nie powinno być zbyt nachalnie eksponowane.

Mamy nadzieję, że powyższe wskazówki pomogą Ci dokonać właściwego wyboru gadżetów do promowania. Zapraszamy do zakupów w Promoteca.pl.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl