Producenci
Sposoby znakowania długopisów reklamowych dla firm
Sposoby znakowania długopisów reklamowych dla firm

Gadżety reklamowe dla firm w postaci oznakowanych długopisów to najprostszy i najszybszy sposób promocji, jaki jest obecnie dostępny. Wystarczy wybrać model długopisu i zlecić nam wykonanie na nim nadruku lub grawera. Jakie technologie nadruków i grawerów mamy do wyboru i czym się one między sobą różnią?

Do najpopularniejszych metod znakowania długopisów reklamowych należy sitodruk, tampodruk (tampondruk) i grawer laserowy. Jako sposób znakowania naszych gadżetów wykorzystuje się również nadruk UV full kolor oraz naklejki polimerowe. Na wybór konkretnego sposobu znakowania wpływa kilka czynników. Są to przede wszystkim:

  • rodzaj materiału, z jakiego zrobiony jest długopis,

  • kolor nadruku,

  • rozmiary i poziom skomplikowania nanoszonego wzoru,

  • budżet klienta,

  • czas oczekiwania na gotowy produkt,

  • wielkość zamówienia,

  • inne, indywidualne upodobania.

Długopisy plastikowe są tutaj najbardziej uniwersalne, ponieważ można znakować je za pomocą zarówno tampodruku, jak i sitodruku. I są to przy okazji naprawdę tanie gadżety reklamowe. Natomiast długopisy metalowe są najczęściej znakowane za pomocą tampodruku oraz grawera laserowego.

.

Gadżety reklamowe dla firm – tampodruk, sitodruk, grawer, a może inna metoda znakowania?

  1. Tampodruk (tampondruk). Nanoszenie treści reklamowych za pomocą tampodruku pozwala uzyskać doskonale czytelne odwzorowanie nawet niewielkich napisów na nierównych powierzchniach. W ten sposób można znakować oryginalne gadżety reklamowe w postaci długopisów o bardziej fantazyjnym designie. Poza tym tampodruk jest niezwykle trwały.

  2. Sitodruk. Sitodruk to jedna z najstarszych metod druku, co nie zmienia faktu, że nadal sprawdza się ona doskonale. Szczególnie na plastikowych długopisach reklamowych, na których chcemy umieścić nadruk 360°. Sitodruk charakteryzuje się również dużym nasyceniem kolorów, dlatego świetnie prezentuje się w przypadku logotypów o intensywnych barwach. Nadruk również jest trwały i odporny na ścieranie.

  3. Grawer laserowyGrawer laserowy jest niezwykle dokładny i precyzyjny, a przy tym pozwala na szybkie oznakowanie nawet dużej partii gadżetów reklamowych dla firm. Jest również bardzo trwały, a przy tym elegancki. Szczególnie stylowo prezentuje się na metalowych długopisach reklamowych z wyższej półki, takich jak Parker czy Waterman, tworząc luksusowy podarunek reklamowy.

  4. Nadruk UV full kolor. Tę metodę znakowania gadżetów reklamowych stosuje się w przypadku, gdy dane logo czy motyw graficzny posiada więcej niż 3-4 kolory oraz gdy zawarte są w nim przejścia tonalne (czyli rozmyte przejście jednego koloru w drugi). Nadruk UV ful kolor wykonuje się na specjalnych drukarkach przypominających większe drukarki atramentowe.

  5. Specjalne naklejki polimerowe dające efekt 3D. Kolejną metodą znakowania długopisów reklamowych jest wykorzystanie naklejek polimerowych. Na specjalnym papierze z klejem nanoszony jest nadruk (metodą UV lub offsetem przy większych nakładach), po czym specjalny ploter nacina wierzchnią warstwę papieru wokół nadruku. W końcowym etapie odpowiednia maszyna nanosi na nadruk mieszankę ciekłego polimeru. Po wyschnięciu gotowe naklejki przykleja się do zdobionego przedmiotu. Idealnym gadżetem do użycia takich wypukłych naklejek są długopisy reklamowe  El Primero, które posiadają duży i płaski klip.

.

Wybierz swoją metodę naniesienia logo firmowego na długopis czy też ołówek

Specjalne naklejki polimerowe dające efekt 3D. Pamiętajmy o tym, że na jakość gadżetu reklamowego wpływa również jakość materiału, z jakiego wykonane są długopisy i ołówki reklamowe. Jako dystrybutor długopisów produkowanych z różnych materiałów i o zróżnicowanym wzornictwie oferujemy również te jak najwyższej jakości, które staną się idealnym prezentem promocyjnym.

.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl