
Długopis AP2006-03
Opis
DŁUGOPIS REKLAMOWY Z GRAWEREM AP2006
Elegancki, stylowy i gustowny gadżet reklamowy to gwarancja udanej akcji promocyjnej. Gadżet, którego każdy będzie używał z przyjemnością i dumą, doskonale będzie reprezentował naszą firmę. Długopis reklamowy z grawerem AP2006 jest przykładem takiego właśnie gadżetu. Stylowa forma, elegancki korpus, prosta i klasyczna forma czynią go niezwykle gustownym narzędziem biurowym. Długopis z grawerem AP2006 trafi w najbardziej wymagające gusta i godnie będzie reprezentował Państwa firmę.
Funkcjonalny gadżet reklamowy
Gadżet reklamowy powinien być nie tylko atrakcyjny, ale przede wszystkim funkcjonalny. Długopisy reklamowe AP2006 są bardzo poręczne, wygodne i łatwe w obsłudze. Długopisy z grawerem AP2006 to model z przekręcanym mechanizmem uruchamiającym. Dostępny on jest w kolorze czarnym i granatowym, a każdy z nich posiada ekskluzywne złote wykończenie, co dodaje mu klasy. Model AP2006 to długopisy z logo o obszernym polu grawera, na którym z powodzeniem zmieści się subtelny grawer z logo firmy.
Wkład | niebieski |
---|---|
Materiał | metal |
Obszar nadruku | 40×5 mm, 50×5 mm, 50×15 mm |
![]() |
|
Minimalne zamówienie | 100 szt. |
Sztuk w opakowaniu | 100 szt. |
Opinie o produkcie (0)
Znakowanie wyceniane jest indywidualnie po przesłaniu plików graficznych.
Koszt znakowania uzależniony jest od:
- techniki znakowania,
- ilości znakowań,
- ilości pozycji znakowania
- ilości kolorów.
TERMIN REALIZACJI
Nasze gadżety reklamowe zdobimy we własnej pracowni drukarskiej. Termin realizacji zamówienia liczony jest od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Bez znakowania:
wysyłka do 24h -z magazynu podręcznego
wysyłka 1-2 dni robocze - z magazynu zewnętrznego w Polsce
wysyłka 2-7 dni robocze - z magazynu zewnętrznego w Europie
Znakowanie:
Średnio 2-7 dni robocze. Czas realizacji zdobienia uzależniony jest od:
- techniki zdobienia
- ilości nadruków
- okresowego obłożenia maszyn
Transport:
1 dzień roboczy - przesyłka kurierska
Z powodu wielu zmiennych, termin realizacji zalecamy każdorazowo konsultować przez telefon lub e-mail.